Recenze (303)
Memories (1995)
Pro mě Magnetická růže byla něco vynikajícího, za to *****, Smradlavá bomba byla oddychovka, tak za ****, zde byl spíše dán důraz na zábavnost a poslední město kanónů mě nijak neoslovilo svojí animací, ale za ten hlubší význam tomu dávám ***. Celkově mě Magnetická růže oslovila natolik, abych tomu dal takovéto hodnocení.
Perfect Blue (1997)
Perfect Blue není založeno na animaci, ale spíše na příběhu, proto by se mohlo zdát, že animace je tak nějak odfláknutá. Hodnotim toto anime 9/10, bohuzel musim vytknout jedinou věc a to je, že pokud již známe konec, tak druhé shlédnutí filmu je už nudné.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Remake Nebezpečných známostí je celkem podařený a skvěle zasazen do naší doby, i když se zase Amerika snaží více poučovat a konec je malinko poupraven, avšak stále ty zásady svých předloh dodržuje. Hudbu jsem dokonce slyšel dříve, než film a stále si pár písniček rád pustím. 75%