Recenze (397)
Old Surehand (1965)
Kouzlo Mayovek je pryč; Granger působí jako velmi rušivý a otravný element. Brice se svému parťákovi v podstatě jakoby celý snímek vyhýbal (čemuž se asi nikdo nemůže divit). Groteskní vyznění podtrhuje komančský náčelník Mate-Matik :-)
Hněv Titánů (2012)
Triková, akční, bezduchá oddechovka; místy působící slušně/směšně. Na jedné straně Neeson, Fiennes, Huston, Nighy vs. prkenný ranař (tentokrát skoro s hárem) Worthington, stále načančaná a také prkenná Pike vs. různé digitální potvory. Akcí nabité céčko nebo béčkový paskvil wskousnutelný pro průměrného US diváka? Můžete si vybrat ...
Jezero 3 (2010) (TV film)
Do třetice všeho zlého :-( Nesmyslný scénář. Ultrastupidní dialogy, které ani mnohdy nedávají smysl. Směšné triky. Kulhající Michael Ironside (asi dávné zranění z Hvězdné pěchoty; na druhou stranu mu dorostlka ruka...). V hlavní roli zoologa/zoofila zaskakuje "prý dýdžej" Petr Zvěřina z Vyvolených. Jednoduše velká slabota a ztráta času.
Mlha (2005)
Naprosto nudný a zbytečný snímek, který opravdu nemá čím zaujmout ...
Nová Země (2008)
Návod jak "elegantně" vyřešit přeplněné české věznice ...
Drive (2011)
Příjemné překvapení; skvělý soundtrack!
Až na krev (2007)
Syrová olejářská sága, které ale místy docházela šťáva. Daniel Day-Lewis podal výborný výkon; Ciarán Hinds po výtečném Césarovi (série Řím) nemůže brát role kdejakých pohůnků :-) Přepálená stopáž; už jsem měl skoro pocit, že se snad jedná o němý film (prvních 20 minut neuslyšíte ani slovo); nevhodně použité hudební motivy. Asi jsem prostě čekal víc ...
Prsten smrti (1992)
Přivřu obě oči a vrátím se v čase do doby vzniku tohoto snímku nebo ještě lépe do počátku 80.let; vypnu mozek, aby mne zbytečně nerozptyloval a soustředím se pouze na tehdejší "atmosféru" a na své vzpomínky.... Jasně je to béčko jako prase a z dnešního pohledu komická a často dost nelogická věcička. Jako určitý bonus se dá brát "hvězdné" obsazení - máme zde syny Chucka Norrise a Steve McQueena (pro ty mladší - to není ten zpěvák co se proslavil s tou hokejovou hymnou "We Will Rock You"; a není to ani žádné závodní auto...), mladšího bratra Patricka-Dancinga Swayzeho (starší bratr se bohužel vrátil ke své 2. nejslavnější roli a odebral se do říše duchů...) a arci-záporáka Billyho Draga (kdo kdy viděl tohoto týpka v nějaké aspoň s minimálním náznakem kladné roli má u mne +). Co víc si přát? Proto ty 3 hvězdy, takže tak ...
Továrna oživlých mrtvol (2009)
Naprostý souhlas s komentářem uživatele J*A*S*M. Takže se nebudu opakovat....
Král ztraceného světa (2005)
Jedna z těch lepších "Asylumovek" - což neznamená, že se jedná o dobrý film. Nemá smysl se opakovat v hodnocení ... Kdyby byl snímek natočen např. v 60. letech, tak by možná dosáhl i na tři hvězdy (se zavřením obou očí).