Recenze (58)
Moje superbejvalka (2006)
Konečně nějaká opravdová "supermanka". A navíc i místy zlá. Výborná komedie pro romantiky i milovníky komiksů.
Maharal - Tajemství talismanu (2006)
Chápu, že hollywoodské rozpočty jsou jiné než ty české, ale i tak by se dal natočit tento film mnohem záhadněji a napínavěji. Možná kdyby tam nebylo příliš mnoho záběrů na současnou (panelákovou) Prahu. Napětí to prostě postrádalo, ale podobné české filmy nemáme, třeba další pokus už vyjde lépe.
Faunův labyrint (2006)
Historická válečná fantasy balada? Spousta lidí tento film vynáší do nebes a dává mu Oscary, ale já na něm nevidím nic tak převratného, abych ho tolik chválil. Průměrný film na průměrný večer.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Lepší než jednička to bylo, ale abych se tu rozplýval jako jiní...
Mladí muži za pultem (1994)
Poměrně nezáživný, amatérsky (studentsky) natočený černobílý film. Žádná pořádná zápletka, jen změť historek, vizuálních i orálních (a to ve všech významech). Ale každý nějak začínal a mě několik hlášek pobavilo, proto dávám 2 hvězdy, což jsou Jay a Tichej Bobeš :-D
Invaze (2007)
Ve svém žánru opravdu pouze průměrný film, což lze ovšem poznat už ze stopáže. Dívat se na to dalo, opakovaně ale asi ne, pokud tedy nejste velkými fanoušky Kidman nebo Craiga.
Ďábel nosí Pradu (2006)
Průměrný film s velmi jednoduchou zápletkou a slabým koncem, který vlastně není ani dobrý ani špatný. A ani Meryl Streep nedokáže moje hodnocení zvýšit.
Sejmi je všechny (2007)
Velmi slušný akčňák, dal bych ale spíše 70%, přeci jen nejsou 80. léta a zabít desítky drsných chlapů, kteří jsou zřejmě neschopní, už nefrčí. Ale Arnoldovi v Komandu jsem to žral. Pravda - bylo mi tehdy asi 10 let. : - D Každopádně ve filmu nejsou zbytečné vizuální efekty, zato občas docela dobrý hlášky.
Drive (2011)
Tolik nudy jsem už dlouho neviděl. Trailer i začátek filmu sliboval trochu akčního ducha, ale než se hlavní hrdina rozhoupal k nějakému činu nebo alespoň otevření "huby"...po sestřihání zbytečných momentů by tenhle film měl tak slabou hodinku.
Solaris (2002)
Jedinkrát v životě se mi stalo, že jsem v kině při filmu usínal. A to jsem se docela těšil...