Recenze (177)
Galaxy Quest (1999)
Výborná a nesmírně vtipná pocta star trekovskému universu. Při Grabthorově kladivu, jo!
Black Books (2000) (seriál)
Další skvělý britcom z pera Grahama Linehana, vynikající zejména ústřední dvojicí dekadentního Bernarda a praštěnýho Mannyho. Každý díl s originálním námětem, leckdy absurdním průběhem, ale vždy velmi velmi vtipný, napěchovaný gagy. Výborný, suchý, černý, nekompromisní, sofistikovaný humor.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Stačí trocha vymývání mozku a ze zdánlivě šíleného tahu nasadit v prime time tuhle tureckou ultra-debilitu je téměř trhání rekordů ve sledovanosti. Občas je mi smutno z naší společnosti...
Ninja Faktor (1997) (pořad)
Pekelně zábavná a pekelně napínavá show! Nevěřil bych, že se někdy budu těšit na každý díl soutěže, kde se parta pošahaných Japonců snaží překonat šílenou opičí dráhu. S přehledem nejlepší pořad na Coolu. Nagano je borec!
Pro pár dolarů navíc (1965)
Původně jsem dal 4 hvězdičky, ale čím déle si ten snímek přehrávám v hlavě, všechny ty drsňácké pohledy Clinta i Van Cleefa, neuvěřitelně charismatický záporák Indio, úžasná hudba (až hypnotizující motiv hracích hodinek) a jak je u Leoneho zvykem, tak i velmi emocionálně vypjatá závěrečná přestřelka... Zkrátka nejde nedát plný počet, tohle je kultovní záležitost. Zatím jsem neviděl Good, Bad and Ugly, ale již teď mohu říct, že se mi dolarová trilogie velmi zamlouvá.
Sexy kočky z celého světa (2008) (seriál)
Vypatlané rádoby krásky dělají hloupé věci a pronášejí hloupé řeči. Absolutně mi uniká smysl téhle pitominy...
Doktor Hollywood (1991)
M.J. Fox ve své snad nejlepší roli od Návratu do budoucnosti. Snímek se sice ubírá podle jasné šablony, vše je ale velmi pohodové a velmi zábavné. Ideální oddychovka.
Krvavá stopa (2002)
Víceméně průměrná záležitost, paradoxně se snímek v mých očích zvedl až odhalením vraha, na kterého jsem přišel přesně 10 vteřin před Clintem :) Přemýšlím, jestli není ta proklamovaná předvídatelnost dána spíše tím, že si většina lidí ještě před projekcí přečte zdejší komentáře, které přeci jen mohou něco naznačovat. Něco podobného mě nejspíš potkalo u Obvyklých podezřelých, kdy jsem zlouducha odhalil v polovině filmu a zážitek byl v čudu; každý komentář je potenciální spoiler ;) Nicméně na čtyři hvězdičky nepůjdu, tentokrát to bylo od Clinta přece jen slabší.
Computer Boy (2000)
Nejlepší Matrix parodie všech dob!
Ted a spol. (2009) (seriál)
Pohodový a velmi zábavný seriál, bohužel po druhé sérii utnutý. Ne, že by to mělo potenciál na nějakých deset sezón, ale dala se z toho vytřískat ještě spousta originálního humoru, velká škoda...