Recenze (81)
Je to soda (2005) (seriál)
Jistě, pane ministře po čtvrstoletí, kdy se naprostou společenskou i profesní samozřejmostí stala vugarita, povrchnost, větší míra cynismu i úspornější tah na branku.
Jan Hus - mše za tři mrtvé muže (2009)
Bambuškovi svědčí divadlo nikoliv film.
Trafačka – Chrám svobody (2011)
Škoda, že ta berlínská vize nakonec nevyšla. I tak je existence Trafačky úžasná věc.
Santiniho jazyk (2011) (TV film)
Jako dlouholetý koncesionář České televize pláči nad vynaloženými finančními náklady na projekt i nad promrhaným talentem většiny umělců.
Lovci hlav (2011)
Po slušném úvodu to stále víc a víc upadá do nudy a neuvěřitelnosti. Nechápu, co kdo vidí na těch severských detektivkách, jedna jejich adaptace horší než druhá.
Em a On (2011)
Další důkaz, že k natočení dobrého dokumentu nestačí být zkušeným režisérem a portétovat známého umělce.
Rock života (2011)
Když portrétovaná osoba nemá co sdělit a film to na ploše hodiny a půl jen podtrhne, to se musí nestranný divák hodně přemlouvat, aby si počkal na informace o lokacích, produkci a poděkování autorů.
Rodina je základ státu (2011)
Bezprostředně po projekci mírné rozčarování, ale pak mi začalo docházet, jak ojedinělý (aktuální sopolečenská reflexe, nepodbízivé a přitom přístupné) a dobře natočený i zahraný je ten film. Těším se na reprízu.
Calamari Union (1985)
Víc Blier než Kaurismäki, ale skvělá zábava to je na tuty.
Pina (2011)
Nádherné exteriéry (zejména industriální objekty a technická infrastruktura), skvělá pohybová choreografie, dobrá hudební složka (Amona Tobina bych nečekall), ale celkově film vyznívá dost chladně, téměř autisticky.