Recenze (10)
Prázdniny v Římě (1953)
Okouzlující film :-).
Záložní plán (2010)
Opravdu mě mrzí tak nízké hodnocení. U filmu jsem se od srdce zasmála a film mi příjemně utekl. Myslím, že od klasických romantických komedií je to příjemná změna.
Muž, který sázel stromy (1987)
Být víc takových lidí...
Případ nevěrné Kláry (2009)
Vzhledem k tomu, že jsem četla knihu, tak jsem od filmu čekala trochu více. Ještě k tomu špatný dabing a průšvih je na světě. Ale 2* dávám za to, že mě příběh udržel v kině a alespoň občas jsem se zasmála.
Černý Petr (1963)
Film, u kterého mi unikla pointa, proč se vlastně natočil..
Rozum a cit (1995)
Oproti Pýše a předsudku mě tenhle film (a vlastně ani kniha) moc nezaujal, ale nemůžu říct, že by to byla katastrofa, proto volím v hodnocení zlatou střední cestu.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Myslím, že vše už bylo řečeno :o). Proto nebudu plýtvat slovy, akorát že epilog byl opravdu něco úžasného a po amerických romantických komediích i osvěžujícího :o).
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Jak jsem již psala u prvního dílu, tak mi to přišlo jako další díl, i když oproti prvnímu pokusu se ten druhý přibližuje filmu víc a víc - už jenom promyšlenějším dějem. Nebo se mi to zdálo? Nevím, ale jen tak dál :o).
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Film mi (asi jako mnohým) přijde jako prodloužená další epizoda, a když od toho nic jiného nečekáte, tak nezklame, takže já vzhledem k tomu, jak jsem si oblíbila seriál, nemohu jinak než 5* :o).
Romantická komedie 101 (2002) (TV film)
Nechápu, proč všichni film tak zatracují. Nápad byl dobrý a i zpracování bylo povedené. Na víc než tři hvězdičky to nemá, ale myslím, že ty tři si zaslouží.