Recenze (73)
Sebevražedný oddíl (2016)
Ještě horší než BvS a Leto k smíchu. Tolik humbuku pro nic.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Snyder VEN!!!!!!!!!!!!!!!
Pokoj (2003)
Speciální film, který se již natrvalo zapsal do dějin kinematografie.
MovieZone Live! (2010) (pořad)
Love you, guys! :)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Až příliš hloupé a utahané, Linův vrchol přišel s pětkou.
Tintinova dobrodružství (2011)
To lepší, co Spielberg za posledních 10 let natočil.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Obsluhoval jsem anglického krále je film, který tady už spoustu let nebyl a rozhodně stojí za vidění. Menzelova režie je skvělá a většina herců (především slovenských plus, za českou stranu, vynikající dvojice Lábus-Kaiser) odvádí velmi nadstandardní výkony. Sicce má snímek spoustu chyb a to především ve druhé půlce, ze které bych vyškrtal dobrých 10 minut, ale i tak se Jiří Menzel vrátil ve velkém stylu.
Ztraceni (2004) (seriál)
Viděl jsem jenom jednu první řadu,takže to pro mně není okoukané.Ale zase jsem videl jednu nebo dvě z druhé a bohuzel se mi to zdá ohrané.Ale jsou to dost silné čtyři hvězdičky.
Dogma (1999)
Vemi průmerný film,Kevin bohužel selhal.Jeho bezpochyby nejhorší film.
Lovci dinosaurů (2005)
Další film kde se musí černoch obětovat pro bělochy ,opravdová zábava.