Recenze (319)
Marvels (2023)
Není to žádnej zázrak, ale já se fakt bavila...
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Celkem pohodovy akcni snimek. Nic zavratneho, ale pobavi. Na zahnani nudy super!
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Asi jsem cekala neco vic, ale i tak jsem spokojena. Porad je to super zazitek. :-) A ty 4* si urcite zaslouzi!
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Hezka vizualni podivana. Ale tim to asi konci... pribeh dost pokulhava :-(
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Jako jo, není to žádnej zázrak, ale určitě si to nezaslouží až takové sepsutí, co tu čtu. Tak je to o jiné kultuře, no, to mi třeba vůbec nevadilo. A že je hrdinka dětinská je dost záměr, takže se jim to určitě povedlo, jak zamýšleli. Potitulkovka nalákala na film, jsem napnutá :-)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Co v Ragnaroku fungovalo (Ragnarok byl proste super!!), tak chteli pouzit i tady, ale proste to prepiskli. Prekombinovany, prehlaskovany, nedavajici smysl... Jsem celkem zklamana :-( Necham tomu jeste cas a uvidim, jak se mi to bude libit na druhe shlednuti...
Black Widow (2021)
Jasně, není to zrovna bomba, ze které vám spadne čelist. ale já se v kině bavila. Takové pěkné dokreslení Natašiny minulosti.. Na novou Black Widow jsem zvědavá, Florence je kost k zakousnutí a určitě bude i házet víc vtipů :-)
Cesta svatojánských mušek (2021) (seriál)
Lepsi prumer :-)
Co kdyby...? (2021) (seriál)
Par skvelych momentu to ma, ale spis jde o super vzpominacku...
Eternals (2021)
Zcela průměr. Nuda. Nebýt tam asi dvou narážek na Thanose, tak ani nevíte, že jde o Marvelovku :-(