Poslední recenze (91)
Na nože: Glass Onion (2022)
V rámci Netflixu absolutní strop. V rámci současné filmové tvorby slušný nadprůměr. V rámci této série je Glass Onion o level níž než první film. Opět máme k dispozici velmi silnou hereckou sestavu, i když mně osobně nesedla hlavní ženská role (Janelle Monáe není Ana de Armas), na které i tentokrát stálo vyprávění. Zároveň mě trochu zklamal i přechod z temně laděné poirotovské detektivky k extrémně barevné zápletce, která by se nemusela stydět vedle kdejaké bondovky. Daniel Craig si svůj part znovu užívá naplno, jen je škoda, že jeho postava se v druhé polovině filmu stává spíše vedlejší. Zhruba hodinu a půl jsem byl spokojený, poté to začalo trochu drhnout a finále bylo celkem zklamání. Doufám ale, že další díl vykopne laťku zase více směrem k prvnímu filmu. Největší škoda ovšem je, že si tento film nemůžeme naplno užít v kině.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Super byly akorát akční scény, které naplno využívaly Cruisových schopností dělat vše bez kaskadérů. Nicméně o hodně další akce je divák okraden, protože příběh sledujeme z perspektivy postavy Cameron Diaz, která je v krizových situacích omámená. Jakmile film přešel z akčních sekvencí do jiných poloh, nedalo se na to dívat.
Pád (2013) (seriál)
Od začátku nejenže známe vraha, ale zároveň sledujeme jeho rodinný i profesní život. Díky tomu (přestože jsme svědky jeho zločinů) ho seriál nedémonizuje jako bývá zvykem, když je totožnost vraha neznámá. Vyvolává i pozitivní emoce a možná mu někdo může dokonce fandit. Jamie Dornan přesně splňuje, že byste ho jako sériového vraha netipovali. Dále The Fall skvěle demonstruje náročnou práci policejních i lékařských složek, čímž jim sympaticky vzdává hold. Excelentní herecké výkony, chemie mezi ústřední dvojicí, syrová atmosféra a až znepokojivá realističnost volají po pěti hvězdách. Nicméně plný počet bych dal, kdyby seriál skončil po první řadě. Druhá a třetí už šly kvalitou lehce dolů, i když se nejednalo žádný o brutální Pád. Ale již bylo poznat, že v některých momentech scenárista přešlapuje na místě, finále seriálu bylo dosti odfláknuté a v průběhu seriálu byly rozjeté vedlejší dějové linky, které si buď zasloužily nějak ukončit, nebo neměly vůbec být zahrnuté do příběhu.