Recenze (236)
Kolonie Dignidad (2019) (seriál)
O čom bolo tých 6 dielov? Strašne uťahané, konce dielov len preto, že pozrite, toto je fakt premárnená šanca, pri tom vcelku výber hercov a výprava v pohode. Scenár nefunguje.
Slovania - Nemá (2021) (epizoda)
Keby to dali ako "fantasy" tak nepoviem nič, ale takto to je strašný prepadák. Uťahaný príbeh od ničoho k ničomu, chýbajú tem vysvetlenia v akej dobe sme a čo sa prihodilo pri tých avaroch a podobne...sme len kdesi v lese... :D
Had (2021) (seriál)
Výborné vo všetkých ohľadoch. A áno v 70 rokoch mali ľudia vlasy ako parochne a kopec iného bolo inak :D
Had - Epizoda 2 (2021) (epizoda)
Výborný počin, skvelé!
Had - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Konečne príbeh značne originálny. Vtiahlo ma to hneď a teším sa na každý diel....Super
Slovania - Poklad (2021) (epizoda)
Áno Loj sa už prestáva motať kade tade, je z neho tajný tip na bájneho rytiera, z najväčšou pravdepodobnosťou zabije Maštalíra a vezme si liečitelku ktorú neokúsil starejší...ale pozor na to všetko si ešte počkáme neuveriteľných 8 dielov!Je to ako reklama rozpísaná z pár sekúnd na hodinu. Nič sa tam nedeje, v podstate to môže bežať ako denný seriál. Jediný pekný záber bol na toho jeleňa v lese, len dúfam že ho mladá liečitelka nepobozká, lebo fakt už potom neviem čo nastane...
Slovania - Obeta (2021) (epizoda)
Ten Loj sa tam stále motá až ho chcú zabiť ale Arabela sa porozpráva zo psom a ten mu vyoblizuje ruky a zase sa motá ale že málo sa motá tak ho zase chcú pripraviť o hlavu, tak príde ešte ďalšia sa motajúca tak tú podrežú a Loj sa zase motá...teda Vlad
Gravitace (2013)
Jedným slovom "geniálne!" , skvelé prevedenie a zaručene môj najobľúbenejší film z prostredia vesmíru...
Vyšinutý (2020)
Ako jednohubka dobré, a trošku zaujal scenár, chvalabohu to nemalo 120 minút 😂
6 underground: Tajné operace (2019)
Oddychovka z dobrou kamerou....dobre natočené aj keď niekedy trošku chaotické