Recenze (29)
Karcoolka (2005)
Otravné, nevtipné...až trapné. Ne tohle se mi opravdu nelíbilo. Jediná světlá chvilka za těch 80 minut utrpení v kině byly zdrhající želvy.
Prci, prci, prcičky: Spolek Beta (2007)
Lepší jak pětka, ale na první dva díly to rozhodně nemá.
Wanted (2008)
Hlavně to neřešit, vypnout mozek a kochat se spoustou akce, spomalenými záběry kulek vystřelujících mozky a bourajících aut. K tomu přidejte krásnou Angelinu Jolie a charismatického Morgena Freemana a je to jasný. Ovšem scéna s pendolinem...to bylo přehánění moc už i na mě.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Po dlouhý době jsem vyrazila do kina..a radši jsem měla zůstat doma, než absolvovat toto. Efekty fajn, ale ten zbytek...děs a hrůza...tvůrci se asi soustředili pouze na efekty a zbytek jim byl putna. Asterix vypadá že neumí do pěti počítat a Caesar v podání vysolárkovaného Alaina Delona působí víc než slizce. Díky scéně na konci filmu "ukaž mi svý triky" dávám tu jednu hvězdičku..jo jednou jsem se zasmála.
Děsnej doják (2006)
Snad nejnechutěnšjí film jaký jsem kdy viděla. Ne vážně se mi při jeho sledování místama zvedal kufr.
Kameňák (2003)
Opravdu nechutnost! A naprosto nechápu jak mohly vzniknout dvě další pokračování. Pane Troško tohle už jste opravdu přehnal.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Pohodový oddechový seriál a pro mě zároveň už taková srdcovní záležitost. Já těm dvoum potrhlejm holkám těch 5 hvězdiček dát musím :)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jeden z mála filmů u něhož druhý díl překonal ten první.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
To, že znám tenhle film téměř na zpaměť o něčem vypovídá. Můžu se na něj dívat stále dokola a nikdy se mi neokouká a to už něco znamená. Neznám jiný film, pro který by se lépe hodil výraz KULTOVNÍ. Nic víc k tomu asi napsat nejde, protože bych stejnak opakovala, co už tady bylo řečeno.