Recenze (1 167)
Tvoje, moje a naše (2005)
Kopie "Krok za krokem" dovedená do extrému mě zprvu vyděsila, až jsem se za hlavu chytala. I když od začátku bylo jasné, jak to dopadne, nebylo to nakonec tak blbý. I slzičku jsem zatlačila a to jsem tvrďák. Myslím, že jako relaxační film na nedělní odpoledne, když trávíte výbroný oběd, je naprosto ideální!!! Prostě žádný krvák, žádné dráma :)
V přístavu (1954)
Drama s dobrým koncem, to je moje!
Stařec a moře (1958)
Nějak mi to nesedlo
Silnice (1954)
Zásadní ídílo, alespoň podle knihy Plažewského "Filmová řeč" (bible filmařů) - podle mě jde o super příběh a skvělé zpracování!
Pepek námořník (1960) (seriál)
Což takhle dát si špenát?! Seriál nic moc, ale vryl se aspon do vědomí. Dobrá propaganda špenátu a řeknětemi, kdo by mlžil, když byste mu řekli "pepek námořník" :)
Obušku, z pytle ven! (1955)
Kdyby to tak fungovalo v reálu...
Někdo to rád horké (1959)
Bezvadná komedie s Marilyn, prostě skvělý film, na který se ráda podívám znovu
Místo nahoře (1959)
Ach jo, takhle silný a dojemný příběh a celkově tolik romantiky spějící ke zkáze mě vážně zasáhlo!
Kanály (1957)
Miluju Jacka
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Další skvělá a poučná pohádka. Takové bych se neostýchala pustit malým dětem.