Recenze (1 167)
Absurdistán (2008)
Nadchlo mě, že ve filmu vidíme, jak jsou ženy důležité :)
A co dále, Baltazare (1966)
Nemám moc ráda filmy o zvířatech. U tohoto filmu mi rychle došlo, že se nejedná o oslíka, ale o hrdiny, co se kolem něj vyskytují. Film mě však nudil a nic mi nepřinesl, čímž se omlouvám velkému tvůrci.
A co všechny ty ženy (1964)
Úchylný jak Pasolini, až jsem se divila, že koukám na Bergmana.
Addamsova rodina (1991)
Skvělý morbidní humor!!!
Addamsova rodina 2 (1993)
Stejně vtipné, ponuré a morbidní jako jednička. Skautský tábor ani nemocný synáček neměli chybu, ve filmu se našlo spousta skvělých a nezapomenutelných věcí!
Aféry (2011) (seriál)
Ve změti vražedných kriminálek, kde je v jednom díle tucet mrtvol, je to zajímavé osvěžení. Řeší se tam vztahy a věci, které jsou bližší našemu životu, na druhou stranu to není to, co by diváci detektivek chtěli - akci, vraždy, honičky, ...
Agatha Christie's Poirot - Kočka mezi holuby (2008) (epizoda)
Opět krásně udělaný a skvěle zahraný film. Bohužel mi přijde, že ty dobré případy jsou už všechny natočené a nyní točí ty, co zbyly. Nedalo se ani hádat, kdo je vrahem. Když to řeknu na rovinu - pořád tam pan Poirot chodil a mlel o tom, že to šedá mozková kůra už vyřešila, mezitím přibyla další mrtvola a nakonec v posledních pěti minutách vychrlil, jak to všechno vlastně bylo...
Agora (2009)
Inu, na mě byl film příliš srdcervoucí, i přes skvělé zpracování, výborné herecké výkony a super scénář. Bohužel jak začne hudba, která nutí diváky k slzám (nevím, jak se jí říká, ale zpívají tam ženské sbory nějaké héééjaaaaahéééé ééééé), tak se mi naježí chlupy úplně všude a vypínám zvuk :D (V kině zacpávám uši)
Ajťáci (2006) (seriál)
Shlédla jsem 3 řady, abych se nemusela učit biochemii a rozhodně to nebyl ztracený čas. Nejlepší je ten díl s botama (1. řada, 2. díl)
Akta X (1993) (seriál)
Když jsem byla malá, fakt jsem se bála.