Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Není to pouze film, je to zážitek. Herecké výkony, režie, kamera, hudba, všechno na nejvyšší úrovni. Oprávněně film číslo 1. Tenhle film je opravdu parádní a společně s Forrestem Gumpem můj nejoblíbenější film. :)
Forrest Gump (1994)
Život je krásný (1997)
Neobyčejný příběh o snílkovi a životním optimistovi, který neztrácí humor a nadhled ani v koncentračním táboře. Tento film je pro mě pohlazením na duši, něčím roztomilým, co mě dokáže vytrhnout z reality a i přes hořko-sladký, pro mě úžasný, konec si člověk při závěrečných titulcích uvědomí, že nejen tento film je krásný...
Pelíšky (1999)
Není příliš mnoho takových českých filmů, ve kterých se sejdou všechny faktory k národní oblíbě určitého filmu a zároveň, aby uspěl u kritiky.Pelíškám se mi to bezpochyby podařilo, díky vynikajícím hereckým výkonům,režii a scénaři na film pěli ódy filmoví kritici a mnoho nezapomenutelných scén i hlášek se vrylo do paměti díváků. Já sám se spíše považuji spíše za diváka než kritika, a proto si mě tento film získal stejně jako mnoho dalších.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Vše o tomto filmu bylo jistě řečeno. Možná mě napadá jediná věc. Myslím si, že lidstvo nebude zanedlouho daleko od toho, aby se tento film z kategorie sci-fi transformoval do sekce filmy podle skutečné události. Utopie? Kdo ví.. :)
Drž hubu! (2003)
Oba dva představitelé hlavních rolích více méně táhnou francouzskou kinematografii posledních 20 - 30 let. Tato komedie je příkladem toho, v jakých rolích oba dva nejčastěji figurují. Reno velmi často hraje detektivy, vojáky, vrahy a podobné živly, výjimečně si střihne roli, která je hlavně vtipná. U G.Depardieu je situace obrácená. A právě ve snímku Drž hubu! své zkušenosti s podobnými rolemi zúročují na výbornou.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
V jednoduchosti je sranda. Film si mě získal vynikajícím situačním humorem, vtipnými "akčními" scénami a dokonalou souhrou dua Spencer+Hill. Pohodovou atmosféru podtrhuje ústřední song.