Recenze (469)
Bezvadíkyještěprosím (2010)
fajn... na tenhle film si nejspis za tyden nevzpomenu, ale beru to jako velmi prijemny prekvapeni, ukazku toho, ze po osmi letech s Tedem Mosbym mate trochu pokriveny videni sveta, ale zaroven dukaz toho, ze Josh na to ma... dejme mu par let na zotaveni a bude to dobry
Bílá stuha (2009)
Wunderbar... a Míša se definitivně stává nejlepším německým režisérem naší doby (vím, konkurence není zrovna veliká)
Blade: Trinity (2004)
až na to, že je to škvár, je to místy docela vtipné... odpad!+
Bláznivá, zatracená láska (2011)
skvěle to gradovalo... a k takovýmu ulepenýmu a nekonzistentnímu konci... tou vychvalovanou scénou na zahradě je myšlena ta divoká, kterou to jakože mělo všechno vyvrcholit a na kterou jsem už teď zapomněl, anebo ta s telefonováním, což byla asi jedna z nejromantičtějších věcí, co jsem kdy viděl (a že jsem kluk sarkastická)...? a zajímavá věc - nemůžu si vzpomenout na jedinýho herce, kterej by mě v tom filmu něčím nezaujmul... takže - krásné, čisté 4*
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
jen navrstvené gagy, ale pár cenných krásných rasistických, homofobních a jiných úlovků a některé úžasné momenty (asi nejperverznější postelová scéna, jakou jsem kdy viděl a hlavně Pamela) ... 3+ za provokaci a dobře mířenou kritiku
Bota (2014)
Takový ten slušný, pěkný, nepřekvapivý, bezútěšný festivalový film.
Bourneovo ultimátum (2007)
úžasná akční smršť, osvobození od zdánlivě obligátního prvku zápletky velmi oceňuji, ten konec si asi nemohli odpustit, co? 4+
Bowling for Columbine (2002)
skvělej rozjezd a tentokrát se nedá popřít, že se Moore strefuje do černýho... ale vše zabito útokem na city a demagogií; když Moore honí Hestona s fotkou holčičky v rámečku, má člověk chuť odejít z kina...
Braindead - Živí mrtví (1992)
Největší kotel!!!
Bratři (2009)
krásně to celou dobu gradovalo, ale k čemu? tři hvězdy za dobré herce a moc fajn aktuální a zároveň nadčasový námět, ale ten film jako celek si je asi nezaslouží, 3-