Recenze (469)
Nic než pravda (2008)
Sice si myslím, že natočit skutečný příběh Judith Miller by bylo desetkrát zajímavější a působivější, ale pointa dobrá a za tohle si možná rozmyslím, jestli tomu nedám 4: "A man leaves his family to go to jail to protect a principle, and they name a holiday after him. A man leaves his children to go fight in a war and they erect a monument to him. A woman does the same thing and she is the monster."
To nás teda dostalo (2016)
Ta stereotypizace je přemrštěná. Půlka těch lidí nesympatická. Téma dobrý. Víc děje by neškodilo.
Lásky čas (2013)
nudil jsem se, a nedávalo mi to smysl... jen kvůli Rachel jsem to teda vydržel, no...
Iracionální muž (2015)
voiceovery vadí a hudba je wtf a je to allenovka od ostatních skoro už k nerozeznání, ale Emma je prostě kočka, takže co... 3-
Jak přežít single (2016)
možná aktuální nálada, ale smál jsem se jak idiot... 3+
Most špiónů (2015)
Eh... banální, předvídatelné, škatulkovité, kýčovité, no, prostě typický Spielberg, ale podle místních komentářů jsem čekal víc. Rylance super, dějové linky klišé až hanba. Exteriéry fajn, ale mohlo jich být víc a nemusela z toho křičet komparsovost.
Vidět a naslouchat (2015)
Časosběr o americko-čínských vztazích. Pro trochu zasvěcené většinou opakování známého, režisérka se bohužel žádné ze sledovaných postav nedostala pod kůži. Na debatě po filmu byla extrémně sympatická, ale na dobrý film to nestačí.
Rabin, poslední den (2015)
Hodně pěkně udělaná nespektakulární rekonstrukce vyšetřování jednoho atentátu. Ale pokud vás nezajímá izraelská politika devadesátých let, je to nepoužitelné a samozřejmě strašně dlouhé. Kéž by někdo něco takovýho o devadesátkách natočil u nás... třeba o Sarajevským atentátu. Btw. Nádherný titulky, ale koho to zajímá.
Nikdy nejsme sami (2016)
Ale jo. Nekonzistentní, trochu celý šílený, střídání barvy a čb fakt nedává smysl, ale atmosféra a herci až na Rodena dobří. Víc takovejch filmů (ale pokud možno, alespoň trochu lepších).
Čtvrté místo (2015)
Moc příjemnej a na korejský poměry dost "normální" film. Je to trochu víc o šílený matce než o touze vyhrát nebo zkažený společnosti. Současná Korea z toho filmu naopak vychází celkem dobře.