Recenze (469)
Italština pro začátečníky (2000)
nějak se nedokážu zbavit pocitu, že v tomto případě háv pravidel manifestu zastírá až příliš prostinký scénář... jinými slovy je mi sympatické jak je film udělaný, herci, kamera, střih, režie apod., ale jeho obsah asi nemá na to, aby mě zasáhl hlouběji... 3-
Já a Ty a všichni ostatní (2005)
docela překvapení, jen nevím, jestli by měla Miranda i nadále hrát (ten hlas!) a jestli by se jako režisérka neměla obrátit k ještě většímu surrealismu, protože vždy, když se začne mluvit trochu vážně, moc to nefunguje... jo, a mohlo to bejt klidně delší, 4-
Jak je důležité míti Filipa (2002)
Občas jsem se bavil, většinou usmíval... ale hele, celou dobu jsem měl za to, že je to nějakej televizní film z roku 1988.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
chvílema vtipný, chvílema příjemně originální vyprávěcí postupy, ale to je bohužel asi tak všechno... Ted je nesnesitelnej, správňáctví a moralitky jak z osmdesátejch let... přesto jsem se nějak prokoukal až k šestý sérii (tak hrozný to teda asi bejt nemůže, i když možná jsem celou dou jen koukal na prsa Cobie Smulders), ale dál už to vzdávám... 2+
Jak na věc (2002)
odvrácená strana britské kinematografie... Hughovi Grantovi odpustím všechno, ale ten kluk (stejně jako všichni ostatní v tomhle filmu) je nesnesitelnej... 2- za ten lepkavej happy-end
Jako malé děti (2006)
velezvláštní atmosféra americkýho bezejmennýho předměstí, ale příliš velkohubý scénář a neuspokojivý děj i chování postav...
Jak přežít single (2016)
možná aktuální nálada, ale smál jsem se jak idiot... 3+
Jak vycvičit draka (2010)
velké překvapení, stačilo méně bombastičnosti, delší stopáž (rozvinutí vztahů hlavních hrdinů...), a mohlo to být za pět... 4+
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
občas pobaví Silent bob, občas Matt Damon nebo Gus Van Sant, líbí se mi provázanost s jinými Smithovými filmy, ale jinak je to pro mě parodie s příliš (třebaže záměrně) debilním dějem i postavami, která mě nebere a většinu času se nudím...
Jeden den (2011)
ne úplně do mýho vkusu, ale musím uznat, že hraní s postupnou proměnou kostýmů a make-upů mě bavilo a Anne Hathaway byla (kupodivu) opravdu dobrá.