Recenze (469)
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
jako sorry... film, ve kterým je Emma Watson většinu času šutr, prostě nemůže dostat víc
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Opravdu neuvěřitelný výkon režiséra... a samozřejmě bezkonkurenčně nejlepší díl série (po strašné dvojce o to více vynikne), skvělá kamera, Radcliffovo "herectví" už je snesitelnější a nové tváře David Thewlis, Gary Oldman i Lee Ingleby potěší
Hlavně nezávazně (2011)
aby byl romkom fajn, potřebuje mít alespoň nějakej nápad, nebo bejt vtipnej nebo aspoň toho Hugha Granta, tohle nemá ani jedno, kouzlo N. P. leží v jinejch polohách než byla tahle...
Hodiny (2002)
krásné střípkaření, skvělá Nicole, jen ta hudba je přece jen už trochu trapná, nemyslíte? 5-
Hra na pláč (1992)
skvělý scénář, skvělí herci... nic víc, ale stačí to na excelentní film, 4-
Hra o kámen (2012)
Nevracím se oslněn a nadšen, ale nemám větších výtek. Téma důležité a nosné. Smutku dost.
Hrdinové (2006) (seriál)
Proč jsou nejlíp natočený vždycky ty největší ptákoviny?
Hříšné noci (1997)
skvělý film, skvělá režie (jak jinak), skvělí herci (Ph. S. Hoffman !!), skvělý Wahlbergův penis, skvělé prostředí, blablabla, prostě všechno, já jen fakt nemám rád životopisy, přestože tenhle je pravda trošičku nestandartní...
Hříšný tanec (1987)
druhej nejlepší filmovej závěr, co znám (hned po Dead Poets Society)...
Hulk (2003)
sorry... příliš hloupé na psychologické drama, příliš špatně natočené na akční film... to, že je možná chytřejší než ostatní komiksový filmy není moc velká útěcha... nebýt Jennifer, rozhodně to nedokoukám