Recenze (469)
Společnost mrtvých básníků (1989)
pomalé, ale úžasné
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
na svoji dobu asi super... možná to jednou rád pustím svejm dětem... stejně mě ale tahle odnož kimenatografie nechává chladným... a Carrie Fisher je hrozně nesexy
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
really not my cup of tea... jedna hvězda za hezkou architekturu a dotěrný pocit, že kdyby mi bylo deset a psal se rok 80´, byl bych nadšený (a ta hudba mě ubíjí)
Stmívání (2008)
příjemné překvapení a zručně natočené nebéčko... a Kristen je výborná... 2+
Strážci - Watchmen (2009)
kamera je občas nápaditá, Earle Haley má docela charisma, vyprávěcí postup alespoň ze začátku zajímavý... celkově je to ale pořád jen americká hloupůstka se směšnými oblečky, patetickými replikami a nesmyslnou zápletkou... ostatní filmy svého žánru Watchmen možná převyšují (až na Sin City), ale pro mě je prostě celý tenhle žánr nezajímavý, směšný a nevkusný, 1+
Stud (2011)
pevná režie a geniální kamera, 4+
Sunshine (2007)
souhlas s bergem.12, krásný film o ničem... přesto ale v tomhle případě dám přednost Boylovi před Aronofským, přestože mi to nejde přes pusu, možná proto, že ten první mile překvapil, zatímco druhý nemile zklamal... jinak stejně jako u 28 Days Later - skvělý rozjezd, neuspokojivý závěr
Superbad (2007)
dlouhé, ale většinu času vtipné
Super drbna (2007) (seriál)
fajn věc, jen oddychovka, samozřejmě, ale hezky se na to kouká... především se pořád nemůžu rozhodnout, jestli víc miluju Chucka nebo Blair... oprava; víc než jeden a půl série se vydržet nedá, 2-
Sváteční rande (2020)
Příjemné pozitivní překvapení