Poslední recenze (92)
Lidice (2011)
Vynikající herecké výkony, jako vždy excelentní Karel Roden a podle mě životní role Romana Luknára. Film pro mě nemá slabé místo a z konce filmu mrazí. Z marastu války do komunistických kleští - naprostá beznaděj!Tak z toho šla opravdu hrůza! Zasloužených 5 hvězd.
Kajínek (2010)
Tak tohle jsem opravdu nečekala!Dvě hodiny naprosto dokonalého napětí,gradující příběh,skvělí herci ( všem jednoznačně vévodí Vladimír Dlouhý,ale pozadu nezůstává ani Michal Dlouhý,Táňa Vilhelmová a Konstantin Lavroněnko)!A pokud je policie a jurisdikce zkorumpovaná tak,jak je tady naznačeno(čemuž bohužel věřím),máme se ještě na co těšit a možná bude lepší vydat se někam do světa.Film převyšuje mnohé americké thrillery a na naše poměry je to fakt pecka! Jediné,k čemu bych měla výtku,je nešťastně zvolený dabing,zejména Lavroněnka alias Kajínka dabuje Jan Šťastný a dělá tak z ostrého hocha dobrotisko:-).Místy bych mu to snad i věřila:-).Přesto jednoznačně bez ztráty hvězdičky:-).Takže 5:-).
Počátek (2010)
Osciluju mezi 4 a 5 hvězdiček, je to mistrný kousek, který vás nenechá vteřinu vvydechnout. Matrix mě nikdy nebral, ale tohle mě dostalo. Po druhé projekci dám asi 5.