Recenze (7)
Café society (2016)
Já mám prostě pořád filmy W. Allena rád, nejsou pro všechny, ale pokud jste jeho fanoušek, tak myslím že se Vám to bude pořád líbit...
Deadpool (2016)
Komiksi moc nemusím a Deadpool mne to jenom potvrdil...
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Velmi dobrý film o tom, že zachránit pár desítek lidí přistáním na vodě nemusí být v očích úřadů správný postup, protože možná bylo ještě lepší řešení...
Toni Erdmann (2016)
Po tom velkém množství velmi positivních recenzí jsem byl asi příliš natěšen. Není to špatný film, ale nadšení z něj nepřišlo. Možná, kdybych od něj tolik nečekal hodnocení by bylo lepší a dostal by hvězdy 4.
Příchozí (2016)
Film přesně dle mého gusta. Denis Villeneuve nezklame. Skvěle natočené, skvělá hudba i herci, napínavý děj, i když se vlastně zase tak moc neděje a promyšlený příběh. Amy skvělá a krásná jako vždy.
Speed Racer (2008)
Stylizované filmy mám většinou rád, ale tohle mne vůbec nesedlo. Akce a závody velmi umělé a bez napětí.
Domek z karet (2013) (seriál)
Strhující, velmi dobře propracované a promyšlené. Vlastně mne nenapadá co seriálu vytknout.