Recenze (134)
Vymítač ďábla (1973)
Když se člověk u hororu směje, tak to asi není moc zdařilej horor. Navíc hrozně unylej začátek, kterej připomínal Indiana Jonese, tomu taky moc nepřidal.
Kobry a užovky (2015)
Nadprůměrný tuzemský snímek. Líbilo se mi, že si na nic nehraje a když do toho započítám výborný Hádky, mám plán dát slabší čtyři pikové hvězdy.
S láskou, Rosie (2014)
Bylo to přeslazený.
Pod zemí (2014)
Jedna přeintelektuovaná, lehce švihlá archeoložka, která má černej pás z krav magy, aikida, juda a karate...ovládá pět jazyků, všude byla a tam kde nebyla, tam se chystá...Tuto hastrošku musíte sledovat úvodní část filmu, která je víc než velmi nudná. Pak se nám to ale přehoupne, sem tam něco přeběhne a vybafne, no a rázem se nám naše parta céčkovejch herců dostane do arény New Jersey Devils a vy můžete sledovat celkem pohlednej zápas.
Interview (2014)
Skvělé PR lapalo do svých sítí i mě, nicméně tak strašně ubohej film by snad nezrežíroval ani samotnej Kim.
Absolvent (1967)
Krásný.
The Frame (2014)
Přijde mi hrozně úsměvné, když se někdo, nebo něco, snaží stylizovat do něčeho, co prostě není. A to je přesně případ tohohle filmu. Dvě hodiny si člověk řiká, že přijde rozlousknutí toho, proč to byla tak neuvěřitelná transcendentní kravina a ono prostě nekompromisně - nic.
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Pokud byla oběť utopena, pachatel je s velkou pravděpodobností ve znamení Vodnáře. Pokud byla vykradena masna, je jasné, že zloděj byl ve znamení Lva. Hvězda navíc za Trojana.
Poprava (1998)
Snad stokrát zaznělo „Šerife". Dobrý drama v Malajsii zabila snaha o milostnou poezii.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Člověk se těšil na skřety a místo nich dostal draka a druhýho strejdu Skrblíka, kterýmu z těch pár tun zlaťáků jednoduše hráblo. Elfové gravitaci neznaj a můžeme bejt rádi, že těch armád nebylo dvanáct. Při dojemných scénách mezi trpaslíkem a botoxem napíchanou Elfkou chyběl akorát song od Céline Dion.