Recenze (247)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Shlídl jsem to bez většího nadšení.
Příchozí (2016)
Těšil jsem se, nudil jsem se.
Proposition (2005)
Sralo mě to, nedokoukal jsem.
Kosmo (2016) (seriál)
Rozhodně nezatracovat po prvním dílu!
Muž odnikud (2010)
Nenudilo, ale nějak mě to nesedlo. 3 až 4 *
King Kong (2005)
Prodloužená verze rorhodně nenudila, mnohem víc akce :-)
Chlapectví (2014)
Zajímavé a přitom fádní.
Má je pomsta (2002)
Stěží jsem to na třikrát dokoukal.....
Útok na Bílý dům (2013)
Přišlo mi to celkově slabší než Pád Bílého domu s Gerardem Butlerem, který jsem viděl o pár měsíců dříve. Navíc Tatum je dutohlav a Jamie Foxx mě zde v roli prezidenta prostě neseděl.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Co by ti lidi ještě chtěli :-)