Recenze (4 873)
Nikdo není dokonalý (1998) (pořad)
Někteří hosté nebo dotázaní jsou chtě, nechtě legrační. Cikáni kralují :) . 52%.
Dívka na koštěti (1971)
Petra Černocká...ehm, jinak dobrý. 68%.
Bitva o Hedviku (1972)
Hezké exteriérové ztvárnění prvorepublikového Ostravska. Obsahově je to o ničem, avšak viděl jsem daleko horší propagandistické jedy. Jaroslav Moučka byl nejlepší. 37%.
Železný dědek (1948)
Nevyčítal bych tomu nějaký budovatelský patos, on tam totiž skoro není. Spíše je to obyčejné, ničím zajímavé. 43%.
Kronika (2012)
Moderní adolescentní pojetí Supermana se slušnými, avšak nikoliv výjmečnými parametry. Ta čistá středoškolská škatulka to dost zjednodušuje. 64%
Nuda v Brně (2003)
Jiný, tak jiný :) . V určitých chvílích absurdně dokonalé. Krajčo jako vypravěc baví. Těžko hodnotitelné, ale upoutá to svou originalitou. Sex intelektuála mě rozbil :)..."ty hajzle, ty hajzle". 70%.
Pokoj 1408 (2007)
Thriller s pěkným vizuálem a klasickými postupy (včetně traumatu ze smrti potomka). Samotná děsivá zkouška je lepší, než výsledná pointa. 62%.
Pád Třetí říše (2004)
Dobrý casting vedlejších rolí dotáhl zbytečně dlouhou rekonstruci na 4*. 73%.
Rozmarné léto (1967)
Specifická řeč, hřejivá atmosféra, diskutování, pokušení. Teď jde o to, jak to každému individuálně sedne. Na tohle musí být nálada. 60%.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Právem úspěšný seriál ČT. Oceňuji neodfláknutou televizní práci. 67%. PS: 4. série je už slabší, tam je to kolem 50%.