Recenze (106)
Still Life (2005)
brutalitka..perfektna atmosfera
Vše o Evě (1950)
pre mňa jednoznačné sklamanie
Vražedná terapie (2001)
ach jaj...take vynachválené a taká pi..ovina...skoro som zaspal
Rok jedna (2009)
podme rezať predkožkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
Star Trek (2009)
ou...jeba..viac netreba :)
Chaos (2005)
kvalitka ale nič úchvatné...
Plešatá zpěvačka (2009) (divadelní záznam)
heh..nemastné,neslané...a popritom aj strašne nudné
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Jeaaaaaaa Chev is back..nebyť tých trápných vsuviek..tuším dvoch....mohlo byť plné hodnotenie....pretože som sa bavil nesmierne....pi-čínština??? :D:D:D:D
Krev: Poslední upír (2009)
šikomooký blade v sukni?no neviem,neviem..akosi nevydalo
18 Year Old Virgin (2009)
Pitchovina storočia....pár kozičiek určite nenapraví posratý film....fuj...