Recenze (22)
London (2005)
One fucking drink!
Kněžna Libuše (2008)
Zrůdnost.
Braindead - Živí mrtví (1992)
„Party is over!“ Pro mě nejlepší zombie film, nezapomenutelné scény...
Interstate 60 (2002)
Zklamání. Dálnice 60 má sice zajímavý námět a Garyho Oldmana, ale to je z kladů všechno. Děj filmu je předvídatelný, v hojné míře se tu moralizuje a hlavní hrdina mi byl vyloženě nesympatický.
Erasmus a spol. (2002)
Xavier je blb.
Báječný svět shopaholiků (2009)
Průměrný romantický film se sympatickou hlavní hrdinkou a několika světlými momenty: například Rebečina první návštěva u anonymních shopaholiků nebo dolování poslední kreditky z mrazáku. Nenáročná podívaná s předvídatelným dějem.
Zajatci bílého boha (2008)
Svědectví o otřesných praktikách misionářů v Thajsku a Laosu. Obdivuji odvahu Tomáše Ryšky, bez níž by takový dokument jen těžko vznikl.
Mamma Mia! (2008)
Písničky ABBY mi nijak zvlášť nevadí a Meryl Streep mám ráda, takže jsem očekávala snesitelnou komedii. Místo toho jsem se dočkala nudného děje, příšerných dialogů, neustále ječících postav a nezajímavě přezpívaných písní, které z mluveného slova nepřecházely přirozeně. To jediné, co se mi na filmu líbilo, byl zpěv Meryl Streep.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Ještě šílenější a úchylnější než jednička. Skoro stejná zápletka mi vůbec nevadila, jelikož u takových snímků podle mě není podstatná - hlavní je vychutnat si zběsilou absurdní atmosféru filmu. Mohla by být natočena celá série...
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilace)
Pro mě nejslabší celovečerní Futurama. Sice se zde objeví spoustu známých postav a sem tam se vyskytne i dobrý vtip, ale jinak film není moc zajímavý: děj plyne příliš pomalu a hlavně rozuzlení mi přišlo dost chabé. Přesto však doufám, že nejde o poslední Futuramu.