Recenze (6)
Po zániku Země (2013)
Davam 4* a to jen, protoze mam slabost pro Willa Smithe. Jeho synator se ma jeste co ucit.
Taxi (2004)
Nemam nic proti amikum, ale nejak nechapu tu jejich zabednenost. Proc musi porad kopirovat filmy jinych statu? Copak nemaji dost zabednenych scenaristu, kteri jim nejakou bachorku napisou? Jo kdyby neexistoval francouzsky original, tak by tohle bylo koukatelnejsi. Jinak traparna az hrom.
V obležení nepřítele (2005) (TV film)
koukam na to uz deset minut a za tu dobu mi kleslo IQ minimalne o 20 cisel. ten kdo tohle napsal si slehnul neceho moooc dobreho.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
No mě se zdálo, že spím a sním nějaký hodně praštěný sen.
Bitevní loď (2012)
Typické, Amerika zachraňuje celý svět před mimozemšťanama, co se náramně podobají lidem. No moc se na tom nenadřeli, ale budiš, na zahnaní nudy to ujde. 4 hvězdičky za výběr hudby, na takovou já mám slabost.
Barbar Conan (2011)
Děs a hrůza (se na to dívat). Hromada krve a děj to nemá žádný. Vzdala jsem to už po 25minutách. Znám lepší filmy jak si spestřit večer.