Recenze (93)
Ponurá neděle (2011) (studentský film)
Obrazově jeden z nejzdařilejších Píseckých projektů.Bohužel jsem si na premiéře ve 4k uvědomil, že ta technická kvalita filmu nejsvědčí zdaleka tolik, jak si všichni mysleli. Možná, že DVD by nebylo od věci. Nevim. Každopádně hvězdička dolu za nešťastné herecké obsazení Markéty, ta tam nesedí ani typově, ani herecky.
Automatic for the People (2010) (studentský film)
Napodruhý už mi to přišlo delší a vím přesně, kde do toho sáhnout, ale celkový dojem rozhodně silný. Férová filmařina.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Jednoznačně nejslabší hp. Co je v lese, to je nuda a to je bohužel polovina filmu...
Sociální síť (2010)
like
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Napodruhé už mi poslední půlhodika přišla delší, ale pro mě je to rozhodně nejnabitější film co se hlášek týče od Pulp Fiction. Totálně našlapaný fórama, skvěle natočené, luxusní triky a perfekcionistická stylizace. Za mě něco mezi 98 a 99 % :-)
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Luxusní, skvěle natočená a těžce nahláškovaná žánrovka. Cruise a Diaz spolu fungujou dobře, celkově solidní comedy akčňák. "Nobody moves or I kill myself and than her!".
Počátek (2010)
Filmem jsem byl mile překvapen, neboť očekávání bylo poměrně vysoké. Ve své podstatě je většina principů okoukána z Matrixu, ale pod zástěrkou jiného příběhu se člověk vcelku nechá unést. Naopak posouvání hranic je ještě zajímavou nadstavbou. Takže pro mě rozhodně jeden z nejlepších filmů roku :-).
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Film byl pro mě velkým zklamáním - po těch pár hraných 3D filmech, kde je 3D spíše doplněk jsem se těšil na animovanou pecku, která bude na 3D postavená. To se nedělo a scénář bohužel narozdíl od jedničky a snad i trochu dvojky dost zklamal. Bohužel 55%
Muž ve stínu (2010)
Kdyby to byla prvotina neznámého režiséra, neváhal bych dát 5*, od Polanskeho jsem čekal o malinko víc. Nicméně pecka to je, tak se držím jednoho metru a dávám těch 5 i jemu...
Stmívání (2008)
Nijak mě to nauráželo - scénář bohužel dost slabý...