Recenze (1 652)
Finanční krize (2010)
Hnus, velebnosti....finanční svět před celosvětovou krizí odhalen do posledního detailu...špína, machinace, korupce a jeden hajzl vedle druhého na nejvyšších místech, jejichž vědomá jednání stála spoustu lidí úspory, zaměstnání, budoucnost....a oni se smějí, nikdy nebyli a nebudou potrestáni a žijí si v nebývalém luxusu... Z USA se stalo semeniště celosvětových problémů - finanční krize, BLM hnutí, MeeToo.... Po knize Too Big to Fail další střípek do mozaiky nedokonalosti finančních a bankovních institucí a regulačních autorit.
Interstellar (2014)
Strašně moc se mi to líbilo...důkazem je to, že jsem tento skoro tři hodiny dlouhý snímek zkoukl najednou aniž bych se nudil a koukl na hodinky, jak ještě dlouho bude trvat. Nesmím nezmínit nádherné záběry vesmíru a skvělou hudbu.
Goro, bílý pes (1980) (seriál)
Z nostalgie...kvalita by byla na diskuzi...
Poslední představení (2020) (seriál)
Nemám slov...hrával jsem basket a tohle je pro mne nevýslovná chuťovka a svatý grál. Úplně jsme si vzpomněl, jak jsem jako teenager vstával tajně v noci, abych se mohl dívat... Díky!
O myších a lidech (1992)
Všichni od začátku vědí nebo přinejmenším tuší, kam se to rozvine, ale když ono je to tak dobře natočené...a k tomu J. Malkovich, který byl fantastický...takže ve finále vám ta předvídatelnost ani nevadí a jen ten film necháte plynout...
Gentlemani (2019)
Super filmový zážitek! Gangsterka jak má být, skvělé herecké obsazení i výkony, vymazlený příběh s pointou až do posledního detailu a k tomu cool návrat H. Granta... o ostatních frajerech nemluvě!
Le Mans '66 (2019)
Úplný filmový orgasmus pro fanoušky závodů a všeho možného dění, příprav a drilu kolem. Ch. Bale i M. Damon hrají jako vždy špičkově...k tomu slizoun J. Lucas... Prostě i po herecké stránce skoro bez chyby...k tomu neskutečná dynamika, která z celého filmu čpí...těch 150 minut uteče jako nic. Takže nakulit repráky, zapnout subwoofer a věřím, že i nefanoušek motoristických filmů bude mít nakonec pocit, že cítí benzín a spálené gumy!
Mizerové navždy (2020)
Tak tohle byl 'návrat' se vším všudy! Absolutní spokojenost. W. Smith a M. Lawrence to luxusně potřetí rozjeli a došlo na jízdu, která nemá chybu... Super hudba, skvělí herci, co si sedli a akce 10x víc než v posledním Rambovi a Terminátorovi dohromady. Souložit čarodějnici bez gumy se vážně nevyplácí 😁
Joker (2019)
Super psycho! Jestli za tento výkon nedostane letos J. Phoenix Oskara, tak tam tomu nerozumí!
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
První série se pomalu rozjížděla a po prvních dvou třech dílech sem si říkal ´A co jako?´ Atmosféra byla super, hudba úžasná a dvojka Murphy a Neill...škoda mluvit, ale pořád sem tak čekal něco ´víc´...a pak se to rozjelo a finále první série bylo strhující. Nečekejte rychlou a brutální akci....všechno je precizně promyšlené. Dejte tomu čas a dostane vás to. Druhá série: opět to chvilku trvá než se to rozjede, ale Peaky Blinders se nám vrátili ještě syrovější než v předchozí řadě a pořádně jsem jim držel pěsti :-) Po třetí sérii smekám...zatím šlo asi o nejbláznivější sezónu. Sympatie si získává John, Arthurova postava mne lehce zklamala a z finále jsem stále lehce rozladěn. Ale už si zvykám, že vše má nějaký účel a budu věřit, že i tento zvláštní konec série povede k ještě lepší čtvrté... Čtvrtá řada neubírá na plynu...přijde ztráta, ale rodinu to spojí dohromady a začnou pěkně řádit. Sympatie má Alfie a moc se mi líbí jak se 'vyprofilovala' postava Lizzie a hlavně Ady... Má to koule! Pátá série je dle mého jednoznačně nejméně povedená....méně akce a více politiky...navíc hádky v rodině, která byla super dokud byla pohromadě... Tommy ztrácí mé sympatie, Arthur hlavu, Michael je za hajzla a Finn je ještě děcko...ženské role mají jednoznačně větší kvalitu, za menší pochvalu stojí jen Aberama. Prosím ať šestá série najde cestu zpět! A šestou sérií končí jeden z mých Top seriálů ne-li nejlepší jaký sem kdy viděl! Opět skvěle zfilmované a opět s výborným závěrem! Jednoznačně asi životní role C. Murphyho. Díky Shelbyovic family! Moc rád na vás budu vzpomínat.