Recenze (1 651)
Highlander (1986)
Na tyhle staré filmy by měl člověk nostalgicky vzpomínat a nepouštět si je v dnešní době.... Hrozný 😄
Oppenheimer (2023)
Všichni čekali dech beroucí záběry výbuchů atomovek a ono kulový...v podstatě jde o ´povídací´ film, který kromě životopisného a historického popisu padá trochu do politického dramatu...prostě víc kecání než akce... Za mne druhá polovina vylepšuje dojem z té první, kdy jsem potřeboval zkousnout tu formu. C. Murphy boží...v podstatě neslezl z obrazu...byť, jak říká moje žena, má jen jeden výraz tváře a xichtí se tak pořád stejně... Bavilo, ale jednou a dost...
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Za ty roky se můj pohled na Indyho filmy posunul z totální fascinace nad tím božím dobrodrůžem k sledování kvalitně odpracované pohádky...bacha, to není nic špatného!....jsem rád, že tento snímek vznikl a Harrison byl ještě na tom tak, že se mohl takto s rolí Indiana Jonese důstojně rozloučit... Dojal mne návrat ´starých známých´ (Karen Allen, John Rhys-Davies...) ...byť někdy jen na pár vteřin. Měl tam zůstat.... :-)
Saw X (2023)
Ale joooo...po všech těch trapných dílech (cca od 4 výš)..zase díl na který se dalo koukat bez kroucení hlavou. Odmyslím-li si první hodinu, která byla o ničem a fakt, že Jigsaw už ani nevím pokolikáté oživl (ano, vím, že děj se odehrává mezi prvním a druhým snímek...proč tedy Saw X a ne Saw 1,5??), tak to na film, který zaujme jen nechutným mučením docela šlo a času nelituji.
Hodní hoši (2019)
Hodnocení odpovídá tomu, jak mne tento film dokázal pobavit a rozesmát a to bez použití trapných fórů, vystrčených zadků a nejrůznějších sekretů... Fakt povedená komedie plná 'chytrého' humoru...
American Horror Stories - Tasemnice (2023) (epizoda)
Taaaak strašně předvídatelné.... Tasemnice v podobě kobry královské byla fakt už moc...
Duch ve stroji (2017)
A mně se to líbilo...po slabší první třetině mne pak ten cyberpunkový nádech, vizuál a atmosféra dostali a zbytek filmu jsem si pěkně užil... A ani to nebylo příběhově blbé 😄
Favoritka (2018)
Historické filmy ze staré Anglie typu Pýcha a předsudek nebo Rozum a cit mne moc neberou... Tady to bylo podobné..plné ženských intrik a soupeření. Skvělé E. Stone perfektně asistovala R. Weisz... Zklamal mne nicneříkající konec...
The Boy (2016)
Nenadchne, ale neurazí...paradoxně ta část s loutkou byla lepší než to závěrečné rozuzlení a vyjasnění, které jsem tak nějak tušil půl hodiny před koncem. Většinou to vyděšení těm ukřičeným holkám nejde věřit, ale tady jsem Lauren v roli Grety fakt jednu chvíli věřil, že ji už přeskočilo. K podívání určitě 👍
Grimsby (2016)
Další cohenovská blbina...ale i přes některé nechuťárny jsem se opravdu párkrát od srdce zasmál. Je šílené, co tento týpek vymyslí 😄 Bavilo mne to víc než Borat..nějak mi to víc sedlo. Přiznám se však, že mít za bráchu Noobyho, tak si to snad hodím 😄 Mark Strong si musel říkat 'Sakra, čemu jsem se to upsal!', ale přišlo mi, že si to užívá. Fajn překvapení!