Recenze (1 651)
Jáma a kyvadlo (1961)
Parádně natočená klasická horrorová povídka od E.A. Poea. Přestože tam netečou potoky krve, tak má film tajemnou atmosféru a napětí a navíc se k tomu přidávají skvěle zvládnuté herecké party.
Legie (2010)
Totální ubohost bez myšlenky, příběhu, napětí či alespoň průměrných hereckých výkonů. Absolutně nechápu, jak se k tomuto 'dílu' mohli někteří herci upsat...
Cesta na Měsíc (1902)
Úžasná záležitost, která vás pobaví svou roztomilostí na jedné straně a zjevným filmařským uměním na straně druhé... Nakoukněte do filmařského pravěku...
David Gilmour - Live in Gdańsk (2008) (koncert)
Tohle tak zažít naživo....
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Pro mne průšvih...předchozím dílům nesahá tento ¨megahit¨ ani po kotníky. Příběh v lepším slova smyslu nanejvýš průměrný, upgradovaný Darth Vader s mečem v podobě kříže (wtf??), Hvězda smrti jen pětkrát zvětšená, bezcharismatický a neustále se blbě pitvořící J. Boyega....celý film působí ve srovnání s efekty nabitými Avengery, X-Meny apod zastarale, jakoby byl natočen před deseti lety a teď si na něj vzpomněli....respekt před originalitou a tradicí, ale z toho se žít nedá a nebýt pár vtipných prupovídek v podání H. Forda, tak se člověk ani nepobaví....ten film prostě nemá duši těch starých kvalitně udělaných snímků... Vůbec nechápu tu hysterii...
Michael Jackson's This Is It (2009)
Hezky se na to kouká a je fajn nakouknout za oponu příprav megakoncertu...ale nebýt MJ a jeho nesmrtelných písní, tak je to velká nuda. Já málem usnul během první hodinky, ale v té druhé se objevily ty nej vypalovačky a celé to zachránily. Při Earth song jsem měl husí kůži....
Bratři (2009)
Velké překvapení...k filmu jsem přišel jako slepý k houslím, ale hned od začátku mne chytl a celou dobu si udržel vysokou úroveň....super!
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Důstojné finále....ale přeci jen si myslím, že kdyby měl film o cca 20-30 minut kratší stopáž, tak by mu to neublížilo...pár hluchých míst se tam prostě najde...
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Pro mne nejslabší díl celé série...ale beru jej na milost...takhle to u filmů, jehož cílem je připravit půdu pro ´velké´ finále bohužel bývá a nevyhnul se tomu ani slavný Harry Potter....
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Po mne jednoznačně nejlepší díl celé série...člověk se ani na chvíli nenudí...