Recenze (27)
Gladiátor (2000)
Výborný historický film. Skvělou atmosféru dodávala hlavně moc vydařená hudba.
Lovecká sezóna 2 (2008)
Bohužel, jsem dost zklamaná. 1.díl neměl chybu, ale tento příběh opravdu zkazili. I přesto za jelena Eliota dávám 2 hvězdičky a za pěknou grafiku.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Tak na tento film jsem se dlouho těšila a bohužel jsem se k němu dostala až teď. Ovšem musím říct, že ti lidé co mi říkali, že 1. díl byl stokrát lepší a tohle byl propadák, neměli rozhodně pravdu! I tady se to hemží vtipnýma scénama a musím říct, že tento film se opět moc povedl. A když jsem vyděla toho hrošího samce, válela jsem se ještě 10 minut smíchy :-D
Malí rošťáci (2006)
Líbil se mi dobrý příběh.
Márnice (2005)
Já jako hrozný strašpytel jsem s tímhle měla dost velký problém a kdybych se na horor dívala sama tak to asi nepřežiju :-D přesto ale dávám jen 2 *
M*A*S*H (1972) (seriál)
Výborný seriál, můžu doporučit!
Mezi námi zvířaty (2006)
Celkem slušná animovaná komedie :-)
Nekonečný příběh (1984)
Můžu jedině doporučit! Skvělý film, u kterého ukápne i slzička ;-)
Noc v muzeu 2 (2009)
Film se mi moc líbil! :-) Splnil mé očekávání. Moc se mi líbila šišlající postava Kamunraha :-D (nebo jak se jmenoval)
Prelude 1 (1996)
Bože co to je? Moc zajímavý, ani jsem to nedokoukala x)