Recenze (27)
Requiem za sen (2000)
Strašný a výborný film. Strašný jeho obsahem, výborně zpracovaný. Hodně depresivní a silný zážitek.
Vzhůru do oblak (2009)
Další výborný pixarovský animák. Můžu jen doporučit, hodně jsem se nasmála, bylo ale vidět, že je tam také mnoho "hořkých" okamžiků, při kterých mi bylo starého pána líto.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Nádherný, vtipný animák, což pro mě byla samozřejmost, už když jsem viděla trailer. Nečekala jsem, že po mém 1. a 2. oblíbeném dílu by to zkazili.
Avatar (2009)
Skvělý film s výborným dabingem. Mohu jen doporučit :-)
Malí rošťáci (2006)
Líbil se mi dobrý příběh.
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (pořad)
Až na řvoucího Machalu a úděsné Ištvancové to bylo fajn. ;)
Prelude 1 (1996)
Bože co to je? Moc zajímavý, ani jsem to nedokoukala x)
Márnice (2005)
Já jako hrozný strašpytel jsem s tímhle měla dost velký problém a kdybych se na horor dívala sama tak to asi nepřežiju :-D přesto ale dávám jen 2 *
Mezi námi zvířaty (2006)
Celkem slušná animovaná komedie :-)
Noc v muzeu 2 (2009)
Film se mi moc líbil! :-) Splnil mé očekávání. Moc se mi líbila šišlající postava Kamunraha :-D (nebo jak se jmenoval)