Recenze (2 558)
Sladká Laura (2005) (seriál)
Německo a telenovela sedí jako hořčice ke špagetám.
Sladkých sedmnáct (2002)
Neškodná a ničím neublížící chytřejší teens romandie. Pěkný ženský :)!
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Výborný cyklus a pan Kopecký jako vypravěč je také výborný.
Slavnosti sněženek (1983)
Česká klasika a skvělé zachycení Hrabolovské atmosféry.Se zelím!
Slečna zamilovaná (2009)
Tohle nemysleli tvůrci a Sandra vážně?! Blbější než pravá blondýnka a to ještě vynásobeno milionem. Ta jedna hvězda byla snad i z milosti a taky kvůli Bradley Cooperovi. Tomuhle se opravdu vyhněte obloukem!!!
Sledování (1998)
Pár chybiček by se našlo, ale i tak je debut Nolana opravdu zajímavý film. Jeho styl se později objeví v mementu, kde je dopilovaný k dokonalosti.
S ledovým klidem (2012)
To samé jako u rok starého Bez dechu. Nesympatický mladík zjistí, že vše do jisté doby byla lež a že ho chtějí všichni zabít. Je tu CIA a Weaver si opět střihla agentku. Tohle by nedalo ani na slušný díl tureckého akčního seriálu. Willis už asi ustupuje do pozadí a hraje jen pár minut v poslední době.
Slídil (1972)
Herecký koncert pánů Oliviera a Caina. Z dua pro mě vyčníval právě Caine a jeho vendetta. Závěrečná věta je neskutečná pointa. Děkuji za milé překvapení ČT.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Po deseti vidění mě to stále bavilo, ale ty TV reprízy to naprosto zkazili. I tak skvělý oddech.
Slunce, seno, erotika (1991)
Toto už není vtipné, ale trapné. Slunce, seno a trapnost! Oproti kamenákum je to, ale ještě "dobré".