Recenze (53)
Jeden musí z kola ven (2011)
Tak tohle opravdu nebyl můj šálek kávy. Pomalé filmy ve kterých do sebe děj začne zapadat až ke konci můžou být velice dobré. Tento film však konec ani prolínající se časové linie nezachrání. Ještě nikdy jsem neměla takové nutkání se v kině v sebeobraně snažit usnout. Dokonce jsem i prvně zaregistrovala, že z něj předčasně odcházeli diváci, kteří to evidentně už psychicky nezvládli. Co na to říct - hlavní hrdinové nebyli příliš sympatiční, snímky nebyly absolutně vizuálně zajímavé, děj rozvláčný a pro mě absolutně nicneříkající. Na konci jsem měla tendenci zatleskat - takovou jsem měla radost, že je po všem.
Šmoulové (2011)
Přemýšlela jsem, jestli tři nebo čtyři hvězdičky, ale pak jsem si řekla, že jsem se u filmu zasmála dost natolik, aby si ty čtyři hvězdičky zasloužili.Vůbec si neumím představit, že bych na film nešla v originále, protože ty vtipy v něm prostě nemůžou jít dostatečně přeložit. Hlášky jako "garbage smell" a "smurfect" jsou prostě kouzelné a za celý film mě neomrzely. Navíc se užíváním slova "smurf" docela dobře paroduje rozmáchlost slova "fuck". Pravda - charaktery postav jsou ploché, jenže je třeba uvědomit si, že je to přeci jen animák pro děti.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Šla jsem na film s nulovým očekáváním a udělala jsem dobře, protože se mi to nakonec snad i díky tomu líbilo. Pravda - ve filmu se toho zase tak moc neděje, ale to ostatně v k první polovině knihy taky ne. Film oproti předchozím dílům úplně změnil atmoféru a s kina jsem odcházela se správně zasmušilým pocitem - jak to má být. Za zmínku určitě rozhodně stojí vykonstruování příběhu o třech relikviích smrti - opravdu hodně dobré.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Hvězdičku za to, jak jsem se u toho nasmála. Pravda - sice to bylo spíš v sebeobraně,ale v podstatě to byla dobrá parodie na kde co :)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Film se mi líbil, pokud vypustim jakakoliv srovnavani s knihou a očekávání... celé to bylo příjemně koukatelné, ale vedle dech-beroucí knihy a toho, co by se všechno s příběhem dalo udělat, je to dost máilo....
Hotel pro psy (2009)
videla jsem na to trailer a vypadalo to celkem povedene... ve skutecnosti to v sobe ale opravdu nic nema.
Líbáš jako Bůh (2009)
Většinu filmu jsem se modlila ať už je konec a nakonec jsem to vzdala a v sebeobraně jsem usnula. Až na občasnou vtipnou hlášku je tenhle film až děsivě nudný. Možná mu porozumí více ženy ve věkové kategorii nad 40, ale to z něj dobré dílo stejně neudělá.
Loudilové (2009)
jako odreagovani super...je to bezduche a predvidatelne, ale lepsi nez vetsina jinych filmu podobneho typu
Muži, co zírají na kozy (2009)
Tak tohle opravdu nebyl můj šálek kávy. Co je moc to je moc a doukoukala jsem to jen pro to, že jsem nemohla uvěřit tomu, že je to taková kravina. Vtipné momenty tam sice byly, ale už jsem byla filmem tak otrávená, že to vůbec nepomohlo. Tomuhle filmu bych asi neholdovala ani s LSD.
Pan Nikdo (2009)
Ohledně tohoto filmu nějak nemůžu učinit rozhodnutí. Rozhodně to bylo zajímavé, vizuálně a hudebně uspokojující, mělo to myšlenku, ale zároveň to byla hrozná kravina. :D