Recenze (2 939)
Mamma Mia! (2008)
Obrovské sklamanie. Málo kedy sa mi stane, aby som sa na film nedodíval. No toto dielo malo na mále. Aspoň vidím čo robí dobrá reklama, aby dostala ľudí do kina. Jedine čo ma zaujalo bola krásna grécka príroda. Naprosté sklamanie. 40%.
Audrey Hepburnová - křehká lady (1996) (TV film)
Bola to nesmierne krásna žena, škoda, že už len.......80%.
Život nebo něco takového (2002)
Niečo dosť unelého a prepočitaného......55%.
Sluneční stát (2005)
Martin Šulík patrí medzi najlepších súčastných slovenských režisérov. Tento film vychádza zo súčastnosti. Je to jeden z najlepších porevolučných filmov. 80%.
Slunce v síti (1962)
Krásny film o mládeži tej doby. Film , ktorý spustil českosl. vlnu. Najkrajšia doba pre filmy. 60roky sú zázračné. Dnes je to veľká nostalgia. 85%.
Serpico (1973)
Serpico je výborný film. Hlavne reálny film, ktorý nemá pozlátko. Al Pacino jasne ukázal , že bude velká herecká hviezda. 95%.
Vrátný od Maxima (1976)
Herecké obsadenie v ktorom chýbal už len L.de Funés. Chutná francúzska komédia z prostredia Maxima. Čo sa mi nepáčilo na tomto filme, tak to bol záver, akoby nevedeli čo majú s tým urobiť...65%.
Dotek Medúzy (1978)
Výborná klasika.Richard Burton je silno presvedčivý, záver filmu je famózny 95%.
Já a moje příšera (2007)
Krásna príroda, to bolo to prvé čo ma nadchlo. Pekný príbeh o preslávenej škótskej príšerke. Film je dobre urobený s prekrásnou hudbou. 70%
Pokání (2007)
Výborný film, ktorý ma moc zaujal svojím snímaním kamery ( ten dvojitý pohlad je úžastný). Prekrásná hudba..... Ten príbeh je fascinujúci..... moc dobré!!!!!!