Recenze (2 939)
Hořčice mi stoupá do nosu (1974)
Piere Richard s rúžovou hlavou. Výborná francúzska komédia akoby ani nezostarla. Výborné gegy, tento učiteľ matematiky je zábavný. klasika, klasika 80%.
Smrt v sedle (1958)
Dobrodružný film to je parketa, ktorá sa u nás moc netočila. Zaujal mladučký R.Jelínek a J.Přeučil... Výborný J.Sovák....Tento film je na svoju dobu celkom dobrý. 65%.
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
Výborný film, ktorý patrí k základom českej kinematografie. Videl som ho mnohokráť a vždy som sa schuti zabavil. Hodnotím 85%.
Den nezávislosti (1996)
Film som videl po prvý krát v kine a bol to celkom zážitok. Sústavným hraním v televízii tento film akoby niečo strácal. Ale vždy sa dá pozrieť. ( nemusím klasické americké vychvalovanie) Hodnotím 60%.
Tmavomodrý svět (2001)
Na tento film som sa moc tešil. V Cineme som čítal každý mesiac ako sa natáča, čo ako???? Po zhliadnutí som nebol nadšený ale ani slkamaný. Je to podcivý film. Je to hold našim vojakom, ktorý bojovali za slobodu, ktorý keď prežili a vrátili sa tak vlasť sa im odvďačila tak ako keby boli kolaboranti. A ešte raz jeto dobrý film. 85%.
Ať žijí duchové! (1977)
Výborný detský muzikál. "Černá Kronika" pani Tichánková je výborná. Fantastické triky s trpaslíkmi na tú dobu ( neboli žiadne počítačové triky). Hodnotím 85%.
Bullittův případ (1968)
Film, ktorý sa stal klasickým kriminálnym filmom. S. McQueen nesklamal, Fort Mustang nesklamal, jedna z najznámejších naháňačiek v uliciach San Franciska uchvátila divákov. V mnohých neskorších filmoch sa túto časť snažili napodobniť ( Skala). Dnešným pohľadom je to dosť priemerný film, ale na film sa musíme dívať očami divákov v roku 1968. Preto dávam 70%.
Bezstarostná jízda (1969)
Filmová klasika 60tych rokov minulého storočia. Keď som bol v puberte strašne veľa som o tomto filme počul. Vždy som túžil ho vidieť. Keď som ho uvidel po prvý krát bol som celkom rozčarovaný!! Ale keď som si ho pozrel druhý krát, tak už som si užil. Je to môj zamilovaný film, a to nielen preto že tam hrá J.Nicholson. Dávam 85%.
Armageddon (1998)
V prvom rade výborná hudba!!! V druhom rade len priemerný film. Dávam 50%.
Air Force One (1997)
Mňa tento film moc neoslovil. Takýchto filmov je spústa. Nič mimoriadne, taký stred dávam 50%, a to len preto, že mám rád lietadlá.