Recenze (1 313)
Než si pro nás přijde (2007)
5/10
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti (1999) (seriál)
6/10 První asi dvě série výborné, s dalšími sériemi a díly úroveň klesá. Některé díly jsou ale přímo vynikající. 7/10
Veronica Mars (2004) (seriál)
1/10..no tak teda jedna no..*
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
7/10
Smrt černého krále (1971)
5/10
Hraběnky (2007) (seriál)
3/10. Dá se to
F. L. Věk (1970) (seriál)
JIráska nemám rád..
RumplCimprCampr (1997) (TV film)
1/10
Sněženky a machři (1982)
5/10
Kulový blesk (1978)
5/10