Recenze (1 313)
Vražda v Orient expresu (1974)
7/10..Nejlepší detektivka, jakou jsem kdy viděl.
Faunův labyrint (2006)
6/10. Velmi dobrý film, výborně udělaný, ale nemůžu za sebe říct, že by mě uchvátil tak, že bych si ho měl třeba chuť pustit znovu..Výborně je vyřešené prolínání dvou světů (reál a pohádka). Na druhou stranu, samotnej příběh mi nepřišel zas tak výjimečný.
Kalendárium (1993) (pořad)
Poučné ale poměrně dosti nudné..bohužel 4/10
Bob a Bobek - králíci z klobouku (1979) (seriál)
Klasika 6/10
Beethoven (1992)
4/10
Tele Tele (2000) (pořad)
První díly mi přisly poměrně slušné, ty novější jsou příšerné
Pokémon (1997) (seriál)
Ani pikačůůůůů to nezachrání 1/10
Bazén (2005) (seriál)
1/10
Ochránce (1996) (seriál)
Tak tohle je synonymum pro pojem brak
Kvaska (2007)
0/10