Recenze (984)
Ricky Stanicky (2024)
Málo crazy humoru, ale zase to má hezkej přesah...
#annaismissing (2023)
Influenceři jsou prostě současnej cancer...
Cool Girl! (2023)
13. nejhorší je film je fakt slušný vyznamenání :D. Za mě instant cancer a doufám, že éra influencerů bude v lidské historii brána podobně jako komunismus, teroristické útoky nebo pedofílie.
Den díkůvzdání (2023)
Ty killy jsou docela síla!
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Jízda jak debil! 4,5!
Flash (2023)
Překvapivě mne to neuráželo a Ezra na to jakej je to píčus, byl mimořádně sympatický dvojkombo.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nejsem fanoušek frančízy, takže mě to příběhově nijak neirituje, ale ten digibordel je docela síla...
Infinity Pool (2023)
Synek se doslova potatil!
Invalida (2023)
Tak tohle je doslova úkaz! Po všech stránkách zvládnutý českoclovenský biák!
Kandahar (2023)
Geniální práce kamery a nádherné scenerie.