Recenze (18)
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Slovy klasika: "Sračka!".
Riddick (2013)
Solidní víc než půlka filmu, poslední půl hodinu to však ztrácí dech
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Celkem nuda, jediná dobrá hláška byla "Rest in peaces"
Avatar (2009)
Strašně neoriginální. Přenos do Avatara je jak průchod Hvězdnou bránou, zbytek mi strašně připomíná hru Halo. Celou dobu jsem fandil těžařské společnosti a závěrečná "bitva" mě neuvěřitelně iritovala. Jediné pozitivum byla "Anna-Lucia" (ta z Lostů), bohužel se přidala na nesprávnou stranu...
Terminator Salvation (2009)
Hm, škoda. Nejslabší Terminátor. A Baleovo herectví jsem tam nějak nemohl vystát...
Ostré jako břitva (2008) (seriál)
Pro mne nečekaně dobrý seriál z Austrálie. Pohled na podsvětí v Melbourne z "obou stran" se stupňujícím se napětím v první sezoně, druhou jsem právě začal sledovat.
Temný rytíř (2008)
Pro mě doposud nejlepší film tohoto tisíciletí.
Okamžik zlomu (2007)
Celý film fandím Hopkinsovi, který má vše brilantně promyšlené a vystupuje strašně suverénně, a na konci udělá takovou blbou chybu, že to vše zkazí!
Václav (2007)
V tomto podání je Václav ten, kterému jsem fandil, ale bydlet s ním na vesnici, tak mě asi trefí (buď on, nebo šlak).
Robot Chicken (2005) (seriál)
Někdy super, někdy slabší. Star Wars speciální díly jsou super..