Recenze (22)
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Mega atmosfericke a urozpravane majstrovske dielo 10/10. Najlepsi serial 2021
Shaft (2019)
Retro pecka
Rozpolcený (2016)
Shyamalanov navrat vo velkom style, uz som takmer prestaval verit, ze to pride... Bravo
Stranger Things (2016) (seriál)
6*
Osm hrozných (2015)
Nadpriemerny film, no len celkom priemerny Tarantino
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Film natoceny podla maximalne jednej stranky scenara nema takmer ziadny dej. Toto by bolo dobre tak mozno ako pilot k serialu Mad Max...
Muž z oceli (2013)
Najhorší filmový Superman, akého som mal tú česť vidieť. A rozhodne najväčšie sklamanie zo samotného Zack Snydera, ktorý sa po tomto stáva mojím druhým Shyamalanom ! Radšej som to nemal pozerať...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Tak toto naozaj nefungovalo a to čo malo byť smiešne bolo nakoniec trápne... Škoda premrhaného potenciálu
Jeden den (2011)
+ hudba, + režia, + nápad, - príbeh = ****
Vyměřený čas (2011)
Zaujimavý námet a slabý scenár či mizerná réžia robí z tohto filmu len bežný priemer až podpriemer.