Recenze (146)
Millerovi na tripu (2013)
Režií zoufale prokaučovanej scénář, až to, zvlášť u několika debilních a bůhvíproč natahovanejch vtipů, fyzicky bolí.
Minulost (1998)
Matně si vybavuju, že to na mě udělalo velice silnej dojem – a rád bych ho někdy přeměřil.
Mládí (2015)
Povznášející momenty netřeba stahovat vznášejícími se lidmi k zemi.
Mnichov (2005)
Kontrast ve finálním záběru nemohl být výmluvnější.
Moonage Daydream (2022)
Freak out, far out.
Mrtvý muž (1995)
Film by mohl skončit ještě před úvodními titulky, ale toho zbytku by přecejen byla škoda.
Můj bratranec Vinny (1992)
Námitka: tak prvoplánovej a chatrně inscenovanej humor si skvělá ústřední dvojice nezasloužila.
Muž z oceli (2013)
Není to pták, letadlo, ani Superman - je to těžkopádná patlanina, který věřím jen úvodní zkázu.
My (2019)
Třídní boj.
Na hraně zítřka (2014)
Největším morem počítačových her jsou střelnice na kolejničkách, největší brzdou jinak neotřelýho a v řadě ohledů emancipovanýho spektáklu totéž.