Poslední recenze (3)
Velká žranice (1973)
Obycajny film s neobycajnym nametom..
Kurýr 2 (2005)
Najhorsi film od filmu Batman a Robin....John McClane moze ist do dochodku...niekedy som uz nevedel ci pozeram Matrix alebo Terminator...
Padlé ženy (2002)
Reziser podal solidny vykon..jeho rezia sa nam nevnuceje..divak je ten kto ma hodnotit..podal pravdivu udalost pravdivo bez ohladu na to, aby sklzol k nejakemu sentimentu.