Recenze (61)
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Zajímavé, důvtipné, akční, předvídatelné, pěkně fantasy zvířata atd.
Pod horou (1982) (seriál)
Do teď na to vzpomínám s husinou. :D
Zbrojnice (2017) (seriál)
Líbí se mi obě lajny, jak z práce, tak ze života.
Kancelář pro kontrolu pouliční magie (2021)
Agentka Gretel je best!
Starsky a Hutch (1975) (seriál)
Na tu dobu asi dobrý, ale některé gagy byli fakt na palici. Na to, že je to drama, tak to byla spíše béčková komedie.
Městečko Schitt's Creek (2015) (seriál)
Hodně smutná komedie. :D
Christmas Jars (2019) (TV film)
Takovej nízkonakladový film z příběhem z maloměsta o jedné studentce, která píše pro školní noviny a chce napsat velmi speciální vánoční článek. Příběh výjimečně pěkný a originální.
Dwight in Shining Armor (2019) (seriál)
Je to pro děcka, takže když nemáte velké očekávání, tak vás to milé pobaví.
Ježek Sonic (2020)
Sice pár nepřesnosti vůči herní předloze a pár sentimentálních facepalms, ale jinak skvělý příběh, zábava a gagy. A taky hlášky! :D
Superman (1993) (seriál)
Pet hvezdicek, protoze jsem na tom vyrostl, protoze je to serial ze zacatku devadesatek, takze i ty efekty tomu odpovidaji, protoze Superman je fakt fesak oproti ostatnim supermanum, protoze pribehy byli zajimave a obcas i originalni, protoze jsem si tehda u Lois delal dobre a protoze bagr.