Recenze (622)
Pod kontrolou (2008)
napsat něco ajo že jablko nepadá daleko od stromu by bylo nošením ddříví do lesa... už od příjezdu agentů jsem tak nějak tušil jak to celé skončí... + správně ulítlé postavy a "Lynchovské" dialogy - slabý konec...
Irská odplata (2009)
Nuda, nuda a ještě jednou nuda! Film nezachrání ani Gleeson. 2x jsem se zasmál a konec vše mírně napravuje tak jdu na 3*
Hříšníci a svatí (2010)
hodněhodně klišé, ale celkem solidni drsná záležitost... 3,5*
Hlídač č. 47 (2008)
Tak nejde filmu upřít hustá atmosféra, místy tíživé napětí a celkem slušný roden. Jinak celkem nic moc. Siposová hodně slabá a Jiráčkův hrobník úplný děs!!! Ten chlápek hraje fakt otřesně
Hvězda (2002)
tak takhle by to soudruzi neslo, ruske valecne filmy mam hodne rad ale tohle postrada dramaticnost, dobry scenar, je to jaksi bezobsahu a koeficient ztotozneni s hlavnimi hrdiny se limitne blizi nule
Lovec kořist (2009)
Retro sci-fi, co se vleče a jehož konec jsem moc nepobral. I vroce 2009 lze natocit film co vypada jak z roku 1979 :))
Odpočítávání (2010)
3* max... sice zajímavý námět, alr to je tak všechno.
Krev zmizelého (2005)
Velmi silný námět, leč vyústil v lehce nadprůměrný, mírně zdlouhavý film, připomínající televizní produkci a postrádající hloubku. 3,5*
Oko bere (2008)
Jednoduchá oddechovka. Způsob podvodu jsem moc nepobral a už vůbec ne, proč podváděli stale v jednom kasínu - aha, vlastně proto, že tam byl Fishburn a aby jako po nich mohl jít... ko-ko-ti-NA 2,5*
Pustina (2006)
Nečekaně atmosférická vyvražďovačka, s docela zajímavým příběhem... odechovka pro lidi, kterým nevadí nějaké to lámání kostí a podříznute hrdla... nebo taky pro kinologické nadšence :) 3,5*