Recenze (90)
Oni 2: Noční kořist (2018)
Dal bych 4 hvězdičky, ale přítelkyni se líbilo ještě víc... Nemůžu jinak, než za 5 :))
Pátá pečeť (1976)
! ! !
Válečná generace (2013) (seriál)
Tři hvězdy a ještě více výhrad. Svižný děj provází pěkná kamera a hromada "náhod", až to není pěkné. - tolik k samotnému "dílu". Další souvislosti popsal pěkně uživatel "Zeck", já podepisuji, a dodávám, že je to typický nešvar napříč světem. Neviděl jsem film, kde by tvůrci dokázali nahlédnout sami sebe. Škoda.
Zmizelá (2014)
Není to žádná dělovka, ze které si člověk sedne na zadek, ale poctivý film, celý velice nepravděpodobný, ale ty kousky, ty zná asi mnoho lidí. Navíc, poprvé, co jsem Bena viděl hrát.
Interstellar (2014)
Interstellar má potenciál zaujmout i ženy, hlavně proto, že je to postaveno jako solidní drama s povedeným soundtrackem. Kultovní sci-fi to asi nikdy (doufám) nebude, protože to z pohledu dnešní astrofyziky Nolan totálně zabil už asi ve třetí minutě "nejbližší hvězdou vzdálenou tisíc světelných let", což byl pouze skromný začátek podobných perliček. Přijde mi to jako promarněná šance desetiletí, protože to mohl natočit minimálně stejně zajímavě, a přitom se držet hranic dnešního poznání, kvalitní scifi pak mohl založit na vlastní vizi dosud nepoznaného (tak si představuji scifi), po letech zpětně by to mohlo být zajímavé, tak je to ale blbost již dnes.
Milionář z chatrče (2008)
Samá klišé. Odpovědi na otázky jako na talíři (jaká pravděpodobnost??). Klasický koncept - utrpení, trojúhelník, bla bla bla. Ale chytnout, jo, to umí... Přinejmenším film o tom, jak si dobře žijem...
Ve znamení Kon-Tiki (1950)
Nádhera.
Hájili jsme hrad (1969)
Dívám se, že se zde jedná o dost podceňovaný film. Škoda, výborné drama, komedie, prostě krásný film.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Po prvním díle: fajn herci, ale nějak bez ducha. Poctivě natočené, ale nuda. Člověk asi musí tenhle žánr mít rád, jinak to prostě nenadchne a působí tuctovým dojmem.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Byl jsem svědkem pádu Říma, který trval celých 9 dlouhých sérií...