Recenze (191)
Goro, bílý pes (1980) (seriál)
Pekný, ale až príliš smutný film a dosť natiahnutý pre divákov.
Čtyři pírka: Zkouška cti (2002)
Mne sa osobne tento film veľmi páčil a bol zaujímavý až do konca...a súhlasím s hodnotením a komentárom kleopatry.
Baby Boom (1987)
Tento film som si obľúbila navždy, mám ho veľmi rada, do takej aj zábavnej a príjemnej pohody. Diane Keaton sadla táto úloha super a bola skvelá.
Mrazík (1964)
No je to jedna z najznámejších a najobľúbenejších ruských rozprávok o krásnej a dobrosrdečnej Nastenke....
M*A*S*H (1972) (seriál)
Nekonečná sranda, humor...okrem iného...čo viac dodať.
Doktor Živago (2002) (TV film)
Doktor Živago bol pre mňa neznámy do vtedy, pokiaľ som ho nevidela. Zanechal vo mne veľké pocity a veľmi sa páčil. Hans Matheson zvládol túto úlohu veľmi dobre, takisto ako aj Keira Knightley.
Duch (1990)
Film Duch sa stal komerčne najúspešnejším filmom v roku 1990 a Whoopi Goldbergová dostala Oscara za najlepší herecký výkon vo vedľajšej úlohe...ozaj pekný film.
Ohnivý oceán (2004)
Pre mňa dosť zaujímavý a pekný film, Frank a jeho verný kôň vedia, že ich čaká najväčší zápas života.
Když muž miluje ženu (1994)
Tento romantický film,ktorý rozpráva skutočne krásny príbeh dvoch milujúcich sa ľudí,o ich ťažkej manželskej kríze a páčil sa mi už len pre obsadenie skvelých hercov a samozrejme ich podanie výkonu vo filme,veľmi ma oslovil...
Bouřlivé výšiny (1992)
Veľakrát som čítala knihu a strašne som si ju obľúbila...krásny príbeh o láske, nenávisti a zúfalstve..aj film je pekný a samotní herci v ňom.