Recenze (191)
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
Celkom dobrá zábava, myslela som, že to bude ďalšia z tých početných teenegerských komédií, ale opak bol pravdou.
Vybíjená (2004)
Ani som vôbec nečakala, že ma tá komédia tak bude baviť, pretože ten názov filmu nebol pre mňa až taký lákavý...hneď na začiatku som sa dostala do veľmi dobrej nálady a mala som ju až do konca.
Pštrosí večierok (1969) (TV film)
Veľmi dobre spracovaná filmová dráma s naozaj skutočnými hercami, úžasný výkon...musím povedať, že to boli naozaj páni herci...takí už nebudú.
Perfektní asistentka (2008) (TV film)
Musím súhlasiť s ronnom89, presne tak, ako píše, dookola to isté, len iní herci.
Osm statečných (2006)
Mne sa tento film páčil viac, ako som očakávala, ani som ho veľmi nechcela pozerať, ale som rada, že som si to rozmyslela...bolo to veľmi pekné aj smutné, pol roka osamote, neskutočné, ale aspoň šiesti prežili, to ma potešilo...Krásne mená: Buck, Dewey, Max, Maya, Old Jack, Shadow, Shorty, Truman.
Skrytá vášeň (1998) (seriál)
skoro ako každá jedna telenovela...
Navzdory osudu (1999) (seriál)
dalšia "perfektná" mexická telenovela...
Big Hit (1998)
Tak to som nečakala, že tento film bude taký dobrý, zaujímavý a dosť aj vtipný...prosto zábavný.
Turbulence 2: Strach z létání (1999)
Túto hviezdičku dávam len herečke Jennifer Beals, ktorú mám celkom rada, ale film sám o sebe odpad...!
Tělo jako důkaz (1993)
Madonna....no to je teda dobrá herečka...no čo už, má talent...!