Recenze (75)
Experiment (2010)
Dávali dnes v TV. Chtěl jsem se dívat bez ovlivnění hodnocení, do první reklamy jsem však byl už hodně ospalý. Film začal zajímavě a tak jsem přeci jen otevřel csfd ... hodnocení nic moc, ale zvítězila zvědavost. Nakonec jsem dodíval až do konce :) Při filmu jsem si říkal, co bych udělal v té které situaci (možná jeden z úmyslů tvůrců). Pěkný film, jen docela dost násilí, do 18 let nedoporučuji.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Válečné filmy nejsou můj oblíbený žánr, kamera, střih super.... jak čtu komentáře z kina, asi je potřeba to vidět a slyšet "ve velkém" jinak opravdu žádná pecka, docela nuda.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
K legendární 1 a 2 má tento film daleko. Nepřekvapující děj. Je to takový jeden pěkný velký efekt s několika dobrými nápady. Nejvíc mě pobavil přeskok z jednoho auta na druhé a hláška "Budu řídit" :D Díky Arniemu 3,5 hvězdy.
Peacemaker (1997)
Pěkný průměrný filmek, zasloužené 3 hvězdy. Dám mu ale pár let pauzu, než se budu chtít kouknout znova :)
Poldové (2010)
Nooo.... jako filmu dvě hvězdy, v průměru jsme se nebavili, film jsem ani nedodíval :(. Asi jednou za deset minut něco vtipného. Jednu hvězdu navíc z principu a kvůli Willisovu charisma.